loading...
وب سایت آسمانی
h-asmany بازدید : 15 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

کلاغ ها فقط خبر چین نیستند،بد صدا هم هستند!

به او "استاد"هم میگویند،{گاهی قحط الواژه میشود}! واما چهره اش«کپیه ای از سلفیان و روحش از دوزخیان را ماند! یک خود باخته،فابریک،و خفن،چیزی که در زندگی ایشان بسیار عجیبه:که چرابه آمریکا قبله آمالش نمی رود؟"حتما هدفی ورای حرف و کلمه و .... باید او را ساکن کرده باشد!"شاید /گاهی خرمهره هم میتواند مفید باشد.دایم،قارقارش گوش ها را آزار میدهد.یحتمل"به سبب بی اعتدالی ودرک نا صحیح از سوژه هاست،بنیه ای ندارد اما قدرت طلب وزورگوست!"چون از موضع اعمال شدت عمل..حرف می زند!

دوست داشتم نزدیکش می بودم تا «نوک بی خاصیت» این کلاغ را می بستم.(سکوت در مقابل فتنه انگیزان،طلبکاری آنها را سبب گردید)و اکنون هم خاموشی در برابر کلاغ های پر سر و صدا که از حذف شعار مردمی"مرگ بر آمریکا"و از شکستن تابوی ارتباط با آمریکا آنچنان به وجد می آیند که بی مهابا به رقص و پای کوبی می پردازند که باید گفت:اینان به عوض تطهیر روح خبیث خود جسم ناپاکشان را شستشو میدهند.بی جهت سرتان را درد نمی آورم(خودتان بخوانید)...

وبسایت آسمانی ها


زیباکلام بدون روتوش؛ بخش پنجم؛ ما اصلاً اموالی در امریکا نداریم! و اینها چیزهایی است که ما 3 دهه است به مردم گفته ایم!

در قسمت های پیشین به تلاشهای زیباکلام در جهت تطهیر استعمار و گندزدایی از محمدرضاشاه و رژیم صهیونیستی اشاره کردم. در این قسمت به تلاشهای ایشان در ارائه چهره ای معصوم و بی گناه از امریکا میپردازیم.

وبسایت آسمانی ها

1-تکذیب هرگونه دارایی بلوکه شده ایرانی در امریکا:

" بحث بلوکه شدن دارایی های ایران در آمریکا واقعیت ندارد؛ چرا که این پول ها به عنوان غرامت به ایرانیانی که به شهروندی آمریکا درآمده بودند و اموالشان توسط دولت و دیگر نهادها مصادره شد پرداخته شده است. آنها به دادگاه های آمریکا شکایت کرده اند که اموال و زمین ها و کارخانه هایشان بی دلیل مصادره شده و پس از بررسی غرامت هایی به آنها تعلق گرفته و از آن پول چیزی باقی نمانده است."

"ما اصلاً اموالی در امریکا نداریم! و اینها چیزهایی است که ما 3 دهه است به مردم گفته ایم!"

در مقابل در این مناظره امیر محبیان پاسخ زیبا کلام  را می دهد:

" شما چطور 11 تا 13 میلیارد دلار را زیر سؤال می برید؟ امریکاییها خودشان هم این ادعا را ندارند که شما مطرح می‌کنید!"

2-بی طرف معرفی کردن امریکا درجنگ صدام علیه ایران:

"من معتقدم آمریکا در جنگ ایران و عراق بی‌طرف بود. اصلا معتقدم جنگ بین ما و عراق ربطی به آمریکا پیدا نمی‌کند. من معتقدم اگر آمریکایی‌ها واقعا می‌خواستند با ما بجنگند، این جنگ به جای هشت سال در هشت هفته تمام می‌شد و می‌رفت پی کارش. اگر واقعا می‌خواستند ما را نابود کنند. من معتقدم که آمریکایی در جنگ بین ما و عراق بی‌طرف بودند و بهترین دلیل که دارم این هست که جنگ افزار‌هایی که از عراق از آمریکا داشتند، کدام است؟ فانتوم داشتند؟ تاو داشتند؟‌! هیچ جنگ افزار درست و حسابی نداشتند. اگر هم دولت آمریکایی می‌خواست سخت افزار بدهد، نمی‌توانست برای اینکه کنگره سنا از ابتدا نسبت به این جنگ بی‌طرف بود."

 "من معتقدم که آمریکایی ها در جنگ بین ما و عراق بی‌طرف بودند و این چیزی است که ما 3 دهه بر خلاف واقعیت گفته‌ایم!"

"من معتقدم آمریکا در جنگ ایران و عراق بی‌طرف بود. اصلا معتقدم جنگ بین ما و عراق ربطی به آمریکا پیدا نمی‌کند. من معتقدم اگر آمریکایی‌ها واقعا می‌خواستند با ما بجنگند، این جنگ به جای هشت سال در هشت هفته تمام می‌شد و می‌رفت پی کارش. اگر واقعا می‌خواستند ما را نابود کنند. من معتقدم که آمریکایی در جنگ بین ما و عراق بی‌طرف بودند."

برخلاف انچه ایشان اظهار داشته است ،امریکا از ایرانی که از قابلیت ژئوپولتیک و توان استراتژیک و همچنین روح ایدئولوژیک و مخالفت با ساختارهای استعماری برخورداربود ،وحشت داشت.شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک بازیگر جدید که می توانست برفرایند تعامل قدرت درحوزههای مختلف تاثیرگذار باشد ،نظام سلطه را به سمت الگوی "کنترل پیرامونی" سوق داد.این الگو مبتنی بر بهره گیری از بازیگران دست نشانده منطقه ای برای مقابله با نیروی انقلابی است.بطورکلی باید جنگ ایران وعراق را واکنش قدرت های بزرگ ونیروهای همسو درمنطقه دربرابر ماهیت وذات انقلاب اسلامی دانست.

درهمین زمینه و بمنظور کنترل وخفه سازی انقلاب اسلامی کمک های مختلفی به عراق شد.مثلابرای انکه عراق بتواند به نتایج مثبت وموثری در مواجهه با ایران نائل شود بخشی از محدودیت های ایجاد شده برای عراق را امریکاییها برطرف کردند.براین اساس نام عراق از لیست کشورهای حامی تروریسم خارج شد.این امر موقعیت جدیدی را برای عراقی ها بوجود اورد.انان توانستند روابط دیپلماتیک خودرا گسترش دهند و از کمک های اقتصادی و استراتژیک کشورهای منطقه بهره مند شوندودر نهایت دربازارجهانی تسلیحات،امکان مانور بیشتری داشته باشند.

کمک های اطلاعاتی ،مالی و تشویق سایر کشورها به حمایت از عراق از دیگر اقدامات امریکا بود.

ازسویی دیگر براساس عملیات استانچ (تشدید فشار به ایران و نا امید كردن از دست‎ یابی به پیروزی در جنگ)محدودیت های سختی را علیه ایران اجرا نمودند.اجماع سازی جهت فشار به جمهوری اسلامی از دیگر اقدامات ایالات متحده بود.

 در اینجا بمنظور نشان دادن سست بودن نظرات اقای زیباکلام مستنداتی راازائه می کنیم.

وفیق السامرایی، رییس استخبارات نظامی عراق در زمان جنگ، طی مصاحبه ای اعلام کرد:

"اگر حمایت غرب نبود، صدام نمی توانست جنگ علیه ایران را آغاز کند و ادامه دهد. وی نقش ایالات متحده در کمک به صدام را چنین بر می شمارد:

ارایه اطلاعات کامل به عراق در مورد آرایش نظامی نیروهای ایران.

تشویق متحدین خود در اروپا و منطقه به اعطای کمک مالی به عراق.

تحریم ایران و جلوگیری از دستیابی آن به تسلیحات و تجهیزات مدرن."

هم چنین هاوارد تیچر،عضو شورای امنیت ملی امریکا در زمان ریگان، معتقد است:

"امریکا برای صدام حسین کاری کرد که تا آن روز برای هیچ یک از نزدیک ترین متحدان خود نکرده بود."

در ضمن هاوارد تیچردر سال 1995 شهادت داد دولت امریکا در سال 1982 در پی دستور کاخ سفید، کمک محرمانه به عراق را سیاست خود ساخته بود. تیچر گفت:

«ریگان با صدور بخشنامه تصمیم امنیت ملی در ماه ژوئن سال 1982، به این امور رسمیت بخشید... ویلیام کیسی مدیر سیا شخصاً مسئولیت داشته باشد تا در جنگ با ایران شکست نخورد. پس از صدور بخشنامه یاد شده، امریکا با اعطای میلیاردها دلار اعتبار، ارائه اطلاعات نظامی به عراقی ها و نظارت دقیق بر فروش اسلحه از طریق کشورهای ثالث به عراق مراقب آن بود تا این کشور تسلیحات مورد نیاز را داشته باشد.»

کنت تیمرمن، محقق و نویسنده ی آمریکایی که رسما خواستار تغییر نظام در ایران است مینویسد:

"پیوند ماهواره ای در صدر موافقت های بلند مدت عراق و امریکا بود و در مورد تحرکات نیروی هوایی ایران نیز اطلاعات با ارزشی در اختیار ارتش عراق قرار میگرفت…در همین راستا مجتمع پیشرفته و پرهزینه ای در بغداد ساخته شد تا اطلاعات مستقیما از ماهواره دریافت شده و پردازش بهتری از اطلاعات بر روی عکس ها صورت پذیرد"

سرلشگر وفیق السامرایی در رابطه با این عکس ها توضیحات تکمیلی را ارائه میکنند:

"این عکس ها به گونه ای بود که ما به راحتی می توانستیم تصاویر سربازانی که در پادگان های ایران در حال آموزش هستند را مشاهده کنیم،حتی کسی که در رژه دست و پایش را به اشتباه حرکت میداد در این عکس ها مشخص بود.هنگامی که کارخانه های سیمان را بررسی می کردیم،تعداد کیسه هایی که در روی کامیون ها قرار داشت را به راحتی شمارش میکردیم،در عین حال ماهواره ها نتایج حملات هوایی و موشکی را نیز گزارش میدادند."

شبکه تلویزیونی ABC آمریکانیز از خرید ۵۰۰۰ هزار تن ماده شیمیایی از شرکت امریکایی"آل کولاک"  توسط صدام حسین خبر میدهد که به راحتی قابل تبدیل شدن به گاز خردل میباشد.همچنین بعدا تصمیم شورای امنیت مبنی بر محکومیت ادامه استفاده ی عراق از سلاح شیمیایی با استفاده آمریکا از حق وتو خود لغو و کنار گذاشته میشود.

آلن فریدمن هم می نویسد:

"شرکت های خصوصی آمریکا در دهه ۸۰ با گرفتن مجوز از طرف وزارت بازگانی آمریکا نمونه هایی از مواد بیولوژیکی و میکروبی را به عراق صادر کرده اند که این مواد از نوع ضعیف شده نبوده و قادر به تولید مثل بوده اند.در میان آنها میکروب سیاه زخم،طاعون و همچنین یک باکتری سمی به نام«ستریدیوم باتولینی»به چشم میخورد."

واینبرگر وزیر دفاع آمریکا میگوید:

"به دنبال عملیات استانچ که توسط آمریکا طرح ریزی شده بود بسیاری از کشورها از فروش اسلحه و لوازم یدکی به ایران خودداری نمودند و این در حالی بود که عراق به عنوان خریدار قانونی اسلحه تنها امید فروشندگان بین المللی اسلحه بود"

ریچارد مورفی معاون وزارت خارجه آمریکا نیز ذکر میکند که"…به دنبال عملیات استانچ…آمریکا تا کنون برای جلوگیری از صدور اسلحه به ایران با ۲۰ کشور تماس رسمی گرفته است
واینبرگر وزیر دفاع آمریکا درجایی دیگر میگوید:"پیروزی ایران درجنگ باعراق به نفع امریکا نخواهد بود."

آلن فریدمن ، نویسنده کتاب " لایه های پنهان جنگ ایران و عراق " درباره مقابله با امواج انسانی ایران می نویسد :

" آمریکا به پیشنهاد ویلیام کیسی ( رئیس اسبق سیا ) ، تحویل بمب های خوشه ای به عراق را در اولویت قرار داد ، زیرا این سلاح را مناسب ترین و کارآمد ترین وسيله برای درهم شکستن امواج رزمندگان ایرانی می دانست . "

3-دفاع از بمباران اتمی ناکازاکی توسط امریکا

 

زیباکلام حتی از بمباران هسته ای ناکازاکی توسط امریکا در مناظره با کوشکی دفاع می کند:

"آقای کوشکی گفتند آمریکایی‌ها چون جانی و جنایتکار هستند در ناکازاکی هم این کار رو کردند. 25 سال نه 34 سال است که ایشان تبلیغ می‌کند که آمریکایی‌ها در ژاپن این کار را کردند.

 

آمریکایی‌ها یعنی متفقین با دو مسئله مواجه بودند که جنگ را چگونه تمام کنند. یک شیوه این بود که جنگ به صورت کلاسیک ادامه پیدا بکند چون در اروپا جنگ تمام شد و باید در شرق و اقیانوس آرام ادامه پیدا می‌کرد. ژاپنی‌ها تسلیم نمی‌شدند. اگر جنگ می‌خواست به صورت کلاسیک ادامه پیدا بکند سال‌ها طول می‌کشید و تلفاتش هم برای ژاپنی‌ها و هم برای آمریکایی‌ها خیلی زیادتر از چیزی بود که بعداً اتفاق افتاد. لذا آنها برای اینکه جنگ تمام بشود و ژاپن را وادار به تسلیم بکنند برای اولین بار آمدند از سلاح هسته‌ای استفاده کردند.

می‌دانستند تلفات بالا هست، منتهی موازنه‌ای که کرده بودند این بود که اگر سلاح هسته‌ای به کار نبرند، ژاپن با توجه به آن روحیه‌ای که داشت جنگ را همچنان ادامه می‌داد و تلفات خیلی خیلی بیشتر از اینها می‌شد. معلوم نبود که چقدر جنگ در آنجا به طول می‌انجامید. بنابراین یک بار شما در رسانه نگفتید که انگیزه آمریکایی‌ها برای اینکه علیه ژاپن از بمب هسته‌ای استفاده کنند چه بوده است. انتخاب بین بد و بدتر بود. استفاده از بمب بد بود ولی اگر استفاده نمی‌شد جنگ ادامه پیدا می‌کرد و برخلاف آلمان و ایتالیا که تسلیم شده بودند، ژاپنی‌ها حاضر به تسلیم نمی‌شدند و تلفات ژاپنی‌ها خیلی زیاد بود چون بمباران می‌شدند و تلفات آمریکایی‌ها هم خیلی زیاد بود چون ژاپنی‌ها پرواز کامیزاکی انجام می‌دادند و خود را منفجر می‌کردند و از دو طرف تلفات خیلی زیاد بود. برای جلوگیری از تلفات آمدند یک تلفات سنگین برای یکبار و جنگ برای همیشه تمام شد."

4-دفاع از حمله به هواپیمای مسافربری ایران

زیباکلام حتی اقدام به توجیه اقدام فرمانده امریکایی در سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی می پردازد.اقدامی که باعث شهادت بیش از 290 نفر مسافر بی گناه می شود:

"نکته اساسی این بود که آیا آقای راجرز می‌توانسته بهتر از این عمل بکند یا نه؟ برخی معتقد بودند که اگر راجرز آن زمان شلیک نمی‌کرد؛ چون این ابهام به وجود آمده که برای فرماندهان آن ناو که این هواپیمای نظامی دشمن است و چند ساعت قبل از آن، وضعیت ناجوری در خلیج فارس بوده و این احتمال را راجرز می‌داده که این هواپیما ممکن است جنگنده دشمن باشد که می‌خواهد به ناو حمله کند.

 

مسئله اساسی و مهم این است که در آن چند ثانیه‌ای که راجرز وقت نداشته که تصمیم بگیرد آیا این هواپیمای تهاجمی دشمن است که به ما نزدیک می‌شود و می‌خواهد بزند یا چیزی است که تهدید نمی‌کند. بین اینکه خطری است که ما را تهدید می‌کند و یا خطری نیست و تهدی نمی‌کند. ایشان اولی را انتخاب می‌کند ....

براساس اینکه رادار دارد نشان می‌دهد و ثانیه به ثانیه به شما نزدیک می‌شود. از او می‌خواهد خودش را معرفی کند و شناسایی کند که این کار را نمی‌کند. اینها همه جزئیاتی است که در روزنامه‌ها بوده. بنابراین بحث این بود که اگر آقای راجرز شلیک نمی‌کرد و معلوم می‌شد این فانتوم بوده، آن وقت از نظر ضوابط نظامی مقصر بوده که اقدام نکرده است.


این واقعه کاملا تصادفی بود و با نقشه و آگاهی قبلی نبود و باز برخلاف آنچه که ما در ایران مطرح می‌کنیم و من معتقدم که به دروغ هم مطرح کردیم که به فرمانده ناو وینسنس آقای راجرز برای این کارش مدال داده شده بخاطر این کارش...
آقای راجرز لوح تقدیر و پاداش گرفت منتهی برخلاف اینکه آقای کوشکی و رفقایشان به دروغ 25 سال می‌گویند این را برای زدن هواپیمایی ما نگرفت بلکه برای 25 سال، 30 سال سنوات خدمت به نیروی دریایی امریکا گرفت."

کوشکی در این مناظره اینگونه پاسخ میدهد:


"خوشبختانه چون آقای زیباکلام و دوستان آمریکایی‌شان برخلاف من و دوستان ایرانی در این 25 سال راست گفتند، می‌خواهم چند تا از آنها را با منبع امریکایی بگویم. چون همه ما دروغگو هستیم و ایشان تنها راست می‌گویند. ایشان گفتند راجرز تنها چند ثانیه فرصت داشت که موشک را شلیک کند یا نکند. اسناد سنای امریکا می‌گوید اولین بار رادار 9:47 دقیقه صبح پرنده ایرانی را ثبت کرده و راجرز 9:45 دستور آتش می‌دهد. من فکر می‌کنم 7 دقیقه با 3 ثانیه فرق کند.

شما گفتید چند ثانیه اما آمریکایی‌ها از شما راستگوتر بودند. آنها خودشان در گزارش‌ها گفته‌اند 7 دقیقه وقت داشتند، این نکته اول.

 

 دوم اینکه آمریکایی‌ها از ایشان(زیباکلام) راستگوترند. آمریکایی‌ها می‌گویند ویل راجرز فرمانده ناو وینسنس بازنشسته نشده بودند و هنگام برگشت مدال گرفتند. اگر نیوزویک را قبول ندارید از روزنامه کیهان فکت برایتان بیاورم. مجبورم از نیوزویک رفرنس بیاورم چون همه ما دروغگو هستیم دیگه.

وقتی یک ناوی، هواپیمای ایرانی را می‌زند و برمی‌گردد به اسکله اصلی خود در فلوریدا و به او مدال می‌دهند، لابد حتماً به خاطر طی کردن اقیانوس اطلس است که به آنها مدال می‌دهند.

ضمناقبل از بازنشستگی بوده  چون بعد از اینکه برمی‌گردد به مدت 2 سال مربی آموزش بوده به کاپیتان‌ها و بعد بازنشسته می‌شود و جایزه‌اش قبل از اینها بوده."

5-تحریف تاریخ ؛انقلاب اسلامی وامریکا ستیزی

زیباکلام در مطلبی که چیزی جز تحریف تاریخ نمی توان نامی بر ان نهاد ،امریکا ستیزی را تحمیل  شده به انقلاب  از سوی مارکسیست هامی داند.ایشان به گونه ای صحبت می کنند که گویا ما ستیزه را با امریکا شروع کردیم.امریکاییها از زمان مصدق دشمنی را با ملت ما اغاز نمودند.و بخاطر این ستیزه جوییها بود که امریکا ستیزی همزاد نهضت شد.زیباکلام می گوید:


"امریکا ستیزی جزو ذات انقلاب اسلامی نبوده اما بعدها آمریکاستیزی خود را به قطار انقلاب سوار کرد و تا به امروز هم ادامه دارد."

واین درحالی است که که از همان ابتدای نهضت امام خمینی ره ،امریکاستیزی بخشی از مبارزه بوده است.فقط کافیست به این سخنان امام که از ابتدای نهضت بیان شده توجه نماییم تا عمق قضایا را در یابیم:

"دولت امریکا با پشتیبانی از این عناصر در نظر مسلمین، در رأس ستمکاران و جنایتکاران تاریخ است. دولت امریکا برای استفادۀ رایگان از منابع زرخیز مسلمین، میلیونها مردم شریف را به چنگال عناصری کثیف و دور از انسانیت گرفتار کرده؛ و اگر رئیس جمهور
فعلیتجدید نظر نکند و راه خود را از سلف ناصالح جدا نکند، مسئولیت همۀ جنایات که به دست مشتی از خدا بیخبر و دور از انسانیت می‏شود به عهدۀ اوست."(03/05/1356)

من از این خدمتگزار بی چون وچرای امریکا ،برای جهان اسلام احساس خطر می کنم."(  ۱۳۵۲/۰۶/۲۳)


«ما زیر چکمه آمریکا برویم چون ملت ضعیفی هستیم!؟ چون دلار نداریم!؟ آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر، همه از هم بدتر، همه از هم پلیدتر.»(۱۳۴۳/۰۸/۰۴)

«آقا تمام گرفتاری ما از این آمریکاست، تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است. اسرائیل هم از آمریکاست، این وکلا هم از آمریکا هستند، این وزرا هم از آمریکا هستند، همه تعیین آن‌هاست، اگر نیستند چرا نمی‌ایستند در مقابل داد بزنند؟»(۱۳۴۳/۰۸/۰۴)

«دنیا بداند که هر گرفتاریی که ملت ایران و ملل مسلمین دارند، از اجانب است، از آمریکاست. ملل اسلام از اجانب عموماً از آمریکا خصوصاً متنفر است، بدبختی دول اسلامی، از دخالت اجانب در مقدرات آن‌هاست.»(۱۳۴۳/۰۸/۰۴)

«اما امروز سر و کار ما با این خبیث‌هاست، با آمریکاست. رئیس جمهور آمریکا بداند، بداند این معنا را که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما، امروز منفورترین افراد بشر است پیش ملت ما، یک همچنین ظلمی به دولت اسلامی کرده است، امروز قرآن با او خصم است، ملت ایران با او خصم است. دولت آمریکا بداند این مطلب را، ضایع کردند او را در ایران، خراب کردند او را در ایران.»(۱۳۴۳/۰۸/۰۴)

«ایران مرکز تاخت و تاز اجانب خصوصاً آمریکا و ایادی خبیثه آن است و بازیگران و کارشناسان خارجی هر روز نغمه ای ساز می‌کنند.»( ۱۳۵۵/۰۸/۰۸)

«جوانان عزیز و عزیزان اسلام که به دست عمال آمریکا و به امر شاه در خاک و خون کشیده شدند و هنوز چشم‌ها گریان و دل‌ها بریان است برای یک قتل عمومی که دست آمریکا و سایر اجانب از آستین شاه بیرون آمده و ملت را به عزای دیگر می‌نشاند.»( ۱۳۵۷/۰۱/۰۴)

و...

ادامه دارد

 



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 2,613
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for asmaniha.loxblog.com
    ثامن تم؛مرجع ابزارمذهبی
    جنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی وصیت شهدا
    کد ذکر ایام هفته