loading...
وب سایت آسمانی
h-asmany بازدید : 20 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

آیا در سر سفره "وهابیون نشستن و نرد عشق باختن"مصیبت و تهاجم فرهنگی نیست؟

آیا دعوت به اشرافیت ، و رفاه طلبی،از ضعف و خودباختگی نیست؟

آیا سر نوشت ملت را بدست آقا زاده های آسایش طلب و.... سپردن،تضمین ؛صیانت از روح انقلاب وامانت «امام (ره)» است؟یا چوب حراج زدن به غیرت دینی ووجدان بشری؟؟

واما صحبتی هم از زبان اسناد و تاریخ نگاران بشنویم:

انتقاد روحانی از افراطی‌خواندن مردم توسط هاشمی رفسنجانی

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی با انتقاد از خشونت‎طلب و افراطی‎ خواندن مردم ایران توسط هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی کدام رفتار ملت را خشونت‌طلبی و افراطی‎گری ‌می‎دانید؟

 حجت‎السلام سید حمید روحانی صبح دیروز در مراسم گرامید‌اشت حماسه 9 دی‌ماه در مسجد جامع گرگان اظهار داشت: تهاجم فرهنگی را آمریکا و مزدوران آمریکایی که سر در آخور آمریکا دارند و قلم‎به دستان آنها که در روزنامه‎ها قلم می‎زنند در ایران نمی‎توانند اجرایی کنند زیرا آنها در دل مردم جایی ندارند.

وی ادامه داد: تهاجم فرهنگی به دست کسانی اجرا می‎شود که به ظاهر خود را یار امام می‌دانند و عنوان یار امام را یدک می‎کشند.

رئیس بنیاد تاریخ‎پژوهی بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که ایجاد فتنه و اعلام پیام‎های غرب‎گرایی را باید از زبان کسانی در داخل نظام بیان کند که آنها در بین مردم نفوذ دارند و سخنان آنها برای مردم مورد توجه است.

وی ادامه داد: اینجا بود که ما دیدیم کسانی حرف‎های بیگانگان را بر زبان آوردند که برای مردم شگفت‌آور بود.

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی یادآور شد: یک زمانی آقای منتظری آمد گفت ما در دنیا منزوی شده‎ایم و ما چرا شعار تند سر می‎دهیم در حالی که خودش بود که شعار تند سر می‎داد و برای امرای خلیج فارس شعار جنگ را سر می‎داد و خودش روزی از صدور انقلاب حرف می‎زد و خودش نهضت‎های آزادی بخش را رهبری می‎کرد و می‎گفت هر کسی که می‎خواهد علیه مستبدان بجنگند ما حمایت می‎کنیم.

رئیس بنیاد تاریخ‎پژوهی خاطرنشان کرد: اما زمانی که از مسیر منحرف شد منافقین و عناصر مرموز در دستگاه او نفوذ کردند و او را منحرف کردند و گفت ما اشتباه کردیم و چون ما شعار مرگ بر آمریکا دادیم در دنیا منزوی شدیم و چوبش را هم خورد و مردم دست رد به سینه‎اش زدند.

روحانی ادامه داد: اما در ادامه دیدیم کسانی در این مسیر به صحنه آمدند که انتظار این نبود که اینها راه امام را گم کنند و به بیراهه بروند.

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی در دوره ریاست جمهوری‎اش گفت که کی‎ گفته که نیروهای حزب‎اللهی باید تنشان بوی عرق بدهد و چرا ما تجمل‎گرایی و رفاه نداشته باشیم و چرا پیشرفت نداشته باشیم؛ در حالی که این جملات سفسطه بود.

روحانی بیان کرد: امام نگفته بود که بچه‎های حزب‎اللهی تنشان باید بوی عرق بدهد بلکه امام گفته بود از تجمل‎گرایی و اسراف دوری کنید و اگر می‎خواهید از وابستگی به غرب دور باشید و می‎خواهید ملتی مستقل باشید ساده زندگی کنید و خودکفا باشید.

رئیس بنیاد تاریخ‎پژوهی متذکر شد: اما در همان مقطع آقای هاشمی رفسنجانی سعی کرد کشور ما را به سمت تجمل‎گرایی سوق دهد که این خواسته دشمن بود.

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مرحله بعدی که آقای خاتمی به قدرت رسید دیدیم که تهاجم فرهنگی به صورت بسیار زشت بروز کرد و در روزنامه‎ها به مقدسات ما توهین شد.

روحانی ابراز داشت: ما در چند مرحله در ایران اهانت به اسلام را دیدیم که در دوران مشروطه، دوره رضا خان و دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی بود و روزنامه‎ها با کمال وقاحت علیه امامان و مقدسات ما مطالب توهین‎آمیز نوشتند و نوشتند که خمینی و نواب صفوی خشونت‎طلب بودند و حسین(ع) قربانی خشونت‎طلبی‎های خودش شد و از این راه سعی کردند تهاجم فرهنگی را گسترش دهند.

وی افزود: زمینه برای فتنه‎ها از همین دوران ایجاد شد و برنامه‎ها از همین سال‎ها آغاز شد و اینکه گفتم 20 سال برای فتنه 1378 برنامه‎ریزی شده بود از همین‎جاها می‎گفتم که دوران هشت سال ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی مردم را به تجمل‎گرایی دعوت می‎کردند و در دوران آقای خاتمی هم تهاجم فرهنگی را رونق بخشیدند.

روحانی تاکید کرد: اما مسئله در اینجا پایان نیافت و به دنبال این بودند که باید تهاجم فرهنگی از زبان خودی‎ها مطرح شود و کسانی انتخاب می‎شدند که یا انقلاب را نشناخته باشد، به انقلاب اعتقاد نداشته باشند، امام را نشناخته باشند یا به او اعتقاد نداشته باشند و یا اینکه به مردم ایمان نداشته باشند و راهش را گم کرده باشند.

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی گفت: اگر شما می‎بینید امروز آقای هاشمی رفسنجانی اعلام می‎کند که خشونت طلبی محکوم است من سوال می‎پرسم که کدام خشونت‎طلبی را اشاره می‎کند؟ امام افراطی‎گر بود یا آنهایی که شعار مرگ بر آمریکا می‎گویند افراطی‎گر و خشونت‎طلب هستند؟

روحانی ادامه داد: من از زبان مردم از شما می‎پرسم آقای رفسنجانی اینکه شما دائم می‎گوئید افراطی گری و خشونت‎طلبی، کدام حرف و کار ما خشونت‎طلبی است؟

این محقق تصریح کرد: اینکه در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتیم کشور ما تجزیه شود این خشونت‎طلبی است؟ اگر ما می‎گوییم که مرگ بر آمریکا عبادت است که با الهام از مکتب قرآن است این خشونت‎طلبی است؟ آیا این ملت مظلوم از جانب آمریکا کم ظلم دیده است؟ آیا کاپیتولاسیون را به ملت تحمیل نکرد؟ نفت مردم را به غارت نبرد؟

روحانی گفت: اگر ملت ما اعلام کرده که پیرو رهبری و ولایت هستیم و دستور رهبری را اطاعت می‎کنیم این خشونت‎طلبی و افراطی‎گری است؟ توضیح دهید کدام حرکت ملت مظلوم ولایتمدارخشونت‎طلبی و افراطی‎گری است؟

رئیس بنیاد تاریخ‎پژوهی اضافه کرد: ملت ما خشونت طلب است اما شما که با رژیم صهیونیسم و رژیم سعودی که زاده صهیونیست‎ها است پای بر روی خون شهدا گذاشتید و سر سفره ملک‎‎عبدالله نشستید و می‎گوئید من می‎توانم مشکل ایران و عربستان را حل کنم خشونت‎طلب و افراطی‎گر نیستید و ملت ایران خشونت‎طلب است؟، اینها مصیبت است و تهاجم فرهنگی اینجاست.

روحانی در پایان ابراز داشت: هجوم فرهنگی را کسانی رواج می‎دهند که شعار خشونت‎طلبی را بر سر نیروهای حزب‎اللهی می‎کوبند و سعی می‎کنند این نیروها را مایوس کنند و از صحنه بیرون ببرند ولی کور خوانده‎اند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 2,610
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for asmaniha.loxblog.com
    ثامن تم؛مرجع ابزارمذهبی
    جنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی وصیت شهدا
    کد ذکر ایام هفته